Wynajem ekspresów do kawy dla firm to dobry pomysł!

Wielu pracowników nie rozpoczyna dnia pracy bez filiżanki kawy. Dzięki niej rozbudzają się i mogą z dużą ilością energii podjąć się swoich zadań. Dlatego też inwestycja w ekspres do kawy jest niewątpliwie dobrym pomysłem. Trzeba jednak dokonać wyboru. Czy zdecydować się na zakup ekspresu, czy na wynajem? Dlaczego warto rozważyć tę drugą opcję?

Na czym polega wynajmowanie ekspresów do kawy?

Dzierżawa ekspresów zwykle rozpoczyna się kupnem kawy. Dzierżawca zobowiązuje się, że kupi określoną ilość kawy i dzięki temu ma prawo do użytkowania określonego ekspresu przez okres zawarty w umowie. Warunki wynajmu dostosowuje się m.in. do wielkości firmy, ponieważ to od niej zależy, jakie urządzenie będzie nas interesowało. Przy wyborze warto oczywiście pamiętać, że ekspresy domowe w biurze długo nie podziałają!

Zalety wynajmu ekspresów do kawy dla firm

Dzierżawa ekspresu do kawy często jest o wiele korzystniejszym rozwiązaniem niż jego zakup. Do zalet takiego rozwiązania należy przede wszystkim zaliczyć:

– brak kosztów serwisowania eksploatacyjnego,
– możliwość wyboru szerokiej gamy urządzeń,
– brak konieczności szukania specjalistów do naprawy ekspresu,
– dostępność urządzeń wysokiej klasy bez nadszarpywania budżetu firmy,
– możliwość wypróbowania sprzętu i późniejszego zakupu,
– szeroka oferta bonusów, tj. darmowe próbki kawy.

Wynajem ekspresów do kawy dla firm ma również inną istotną zaletę. Nie wymaga ponoszenia wysokich jednorazowych kosztów, dzięki czemu nie wpływa znacząco na budżet firmy.